четверг, 25 июля 2013 г.

Открыточка!

Привет девочки!!!!
У нас все тот же холод!((((даже на улицу не хочется выходить!Хочется тепла и настоящего лета!!!!
А у Вас как с погодкой?
Плюс только в том, что можно сидеть и творить в свое удовольствие)))а еще посмотреть любимые сериалы,сейчас я смотрю Волчонок и Белый воротничок.А Ви какие сериалы смотрите,и смотрите ли вообще?
И моя новая открыточка,сделанная на заказ!

Делала по скетчу от блога "Скраподелки"

Также возьму участие в таких заданиях:
От СкрапПуговки "С лепниной"

И "Элементарный марафон-насекомые" от блога ScrapMaster
Спасибо,всем за внимание!!!!!!



9 комментариев:

  1. О, погода. Я взагалі якась тепер стала метео чутлива, постійно болить голова))))
    Правда в нас чуть-чуть випогоджується))) Я під скрап подивилась вже цілу купу серіалів, зараз додивляюсь Силу.
    А листівка крута, Особливо мені подобаються гіпсові прикраси на листівках)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дуже дякую!
      В мене теж коли така погода,частенько болить голова(((
      А я,все ніяк за Силу не можу взятись,бо пропустила початок)))

      Удалить
  2. Дуже красива і цікава!А про погаду і не кажи)))внас то жара невиносима, то холод

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Лідочка,дяую!!!!
      Ага,точно!(нам би золоту середину))))))

      Удалить
  3. оригінальна листівка) успіху тобі в завданнях!
    у нас якось чи то вже осінь, чи ще літо.. й не зрозумієш. В мене відпустки ще не було.. то вже якось і не хочеться... толку з неї?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую,Людочка!!!!
      А відпустку бери,відпочивати потрібно при любій погоді!))))

      Удалить
  4. Ой,погода вже дістала,мабуть,всіх.....
    А я не дуже люблю дивитися серіали,особливо,якщо вони такі затяжні))))-мені просто набридає і я втрачаю інтерес:)
    Ну,і про основне-листівку))))-дуже цікаве поєднання і гарно все склалося докупи;-)

    ОтветитьУдалить
  5. Очень красивая открытка!
    Спасибо от СкрапПуговки!

    ОтветитьУдалить